Оплата
Оплату можна здійснити наступними способами:
- За допомогою карт VISA / Mastercard на сайті під час замовлення
- Готівкою при отриманні товару у відділенні «Нова пошта»
- За допомогою сервісів Google Pay, Apple Pay
Доставка
У період з 26 квітня по 1 червня 2021 року діють спеціальні умови на доставку: замовлення на суму від 50 гривень доставляються на відділення Нової пошти і кур'єром за адресою - безкоштовно!
Вартість доставки замовлень на суму до 50 грн, оплачених при оформленні замовлення онлайн:
- до відділення Нової пошти - 35 грн;
- кур'єрська доставка Нової пошти - 45 грн
Оформлення післяплатою - вартість доставки за тарифами Нової пошти + 20 грн (фіксована сума переказу грошових коштів) + 2% від суми замовлення.
Орієнтовний термін доставки Замовлення складає від 1-го до 3-х робочих днів. Доставка деяких Замовлень (залежить від обраного товару) може становити термін до 5-ти робочих днів. Терміни поставки Замовлення наведено без урахування дня замовлення і при використанні перевізника ТОВ "Нова Пошта". Про точний термін доставки Замовлення Покупця оповіщає перевізник.
Увага!
Замовлення зберігається на складі транспортної компанії не більше 5-ти робочих днів, після вичерпання цього терміну - відправляється назад.
Отримати замовлення може тільки та людина, яка зазначена в транспортній декларації як одержувач.
При собі необхідно мати документ, що посвідчує особу.
Замовлення з доставкою через «Нову пошту» приймаються згідно графіка роботи перевізника. Графік роботи компанії «Нова пошта» Ви зможете знайти на її офіційному сайті.
Умови повернення товару належної якості:
- Термін: Не більше 14 днів з моменту покупки.
- Збереження товарного вигляду: Товар не був у використанні, збережено його споживчі властивості, пломби, ярлики, упаковку тощо.
- Наявність документів: Чек або інший розрахунковий документ, що підтверджує факт купівлі товару саме у цього продавця.
- Відсутність у переліку товарів, що не підлягають поверненню: Існує перелік товарів, які не підлягають поверненню, наприклад, деякі види продуктів харчування, ліки, парфумерно-косметичні вироби тощо.
Умови повернення товару неналежної якості:
- Гарантійний термін: Якщо на товар встановлено гарантійний термін, повернення можливе протягом цього терміну.
- Виявлення недоліків: Недоліки товару повинні бути виявлені протягом гарантійного терміну або протягом 2 років з дня передачі товару споживачеві, якщо гарантійний термін не встановлено.
- Звернення до продавця: Необхідно звернутися до продавця з письмовою заявою про повернення товару неналежної якості, в якій зазначити виявлені недоліки та свої вимоги (заміна товару, повернення коштів тощо).
- Експертиза: У деяких випадках може знадобитися проведення експертизи для встановлення причини виникнення недоліків.
Порядок повернення товару:
- Зверніться до продавця: Зверніться до продавця, у якого був придбаний товар, з заявою про повернення.
- Надайте необхідні документи: Надайте чек або інший розрахунковий документ, що підтверджує факт купівлі товару, а також інші документи, якщо це необхідно (наприклад, гарантійний талон, висновок експертизи).
- Поверніть товар: Поверніть товар у тому ж стані, в якому він був придбаний (за винятком випадків повернення товару неналежної якості).
- Отримайте кошти: Після розгляду вашої заяви продавець зобов'язаний повернути вам кошти за товар або обміняти його на інший товар відповідно до ваших вимог.
Важливо:
- Ознайомтеся з умовами повернення товару у конкретного продавця: Деякі продавці можуть встановлювати свої власні правила повернення товару, які не суперечать законодавству.
- Зберігайте всі документи, пов'язані з покупкою: Чек, гарантійний талон, упаковку тощо.
- У разі виникнення спорів звертайтеся до захисників прав споживачів: Якщо продавець відмовляється повертати кошти за товар або обмінювати його, ви можете звернутися до захисників прав споживачів для отримання допомоги.
Пам'ятайте: Знання своїх прав споживача допоможе вам уникнути неприємних ситуацій та захистити свої інтереси.